Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 nov 10, 23:59
Endret: 27 nov 10, 00:04
Endret av: Plankekæll

Opprinnelig postet av kratos

Opprinnelig postet av bateman

Det er nok ofte slik at det er enten eller i denne bransjen. Hadde vi feilet i kvaliken ville "alle" krevd Aune sin avgang. Jeg er en av flere her inne som har vært sterkt kritiske til Aune i år. Laget har i store deler av sesongen fremstått uten offensiv slagplan, hvor det eneste innøvde virket å være håpløse langballer fra Raio. Vi har skapt sjanser og mål ofte grunnet enkeltmannsprestasjoner (hvor hadde vi vært uten Celso....), og sjeldent pga flott lagspill (slik som i de siste kampene). Jeg mener faktisk at nivået i Adecco ikke er så bra som endel skal ha det til, og at vi til slutt klarer 3 plassen fordi nivået er så svakt blant de andre lagene.

Og ikke minst flaks, ref Aspmyra, scoring i siste sekund i paddekampen...

Og uflaks, ref borteoppgjøret mot Ranheim, hjemmeoppgjøret mot Nybergsund. Der røk 4 poeng ut av vinduet.

Eller skal ikke det taes med kratos?

Jeg legger også merke til at du har ett eneste fattig innlegg på forumet etter vi rykket opp, og det ene innlegget var selvsagt negativt rettet til treneren. Har du ikke noe annet å komme med? Er du fornøyd med opprykk, eller misfornøyd fordi kanskje Aune beholder jobben? Det hadde vært hyggelig om du også hadde noe positivt å komme med i det minste. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f