Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 26 nov 10, 21:43

Opprinnelig postet av sarpen

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

10.000 ?? Blir ikke det litt voldsomt for et lag med så lavt publikumsnitt. De kan vel trygt spare en del millioner på å skru ned det tallet litt uten at det vil gjøre skade.

 

Skal man bygge, må man bygge for fremtiden.

Værkstedet stadion på Kråkerøy blir ikke stygg selvom det tidvis bare har vært 3-4000 tilskuere denne sesongenSealed

Er jo også et spørsmål om økonomi her. Noen skal jo betale denne stadionen og om S08 bygger en stadion til 10 000 tilskuere må de ut med VELDIG mye penger.  Uten å ha tallene her har vel publikumsnittet vært ca. 2.500 pr. kamp. Jeg vil jo tro at dette vil bli noe høyere i tippeligaen men allikevel vil ikke jeg tro at det vil kunne ligge på mer en 4-5000 pers.

Å da bygge en stadion som tar det dobbelte av dette er ikke noe jeg tror vil lønne seg økonomisk. I det hele tatt vil å bygge å drifte en såppas stor stadion kanskje koste det dobbelte?? (Her er det bare synsing fra min side) Selv om kommune og investorer nok vil ta store deler av denne utgiften vil dette være svært usunt.

Sarpepublikummet har heller ikke vist en voldsom interesse for adeccoligafotball og før S08 har bevist at de er jevne nok til å holde seg oppe i lengre perioder.

Når det gjalt Fredriksad stadion (Heller Værkstedet som du velger å kalle den) har den i all hovedsak holdt publikum på 7000-10 000 publikumere i tippeligaen og har vel aldri vært under 4000 på en seriekamp. 

For enkelte klubber har stadion blitt en økonomisk påkjenning, i steden for å ha  den forventede positive effekten. 

S08 vil ha godt av en ny stadion, men om å bygge en så stor stadion tror jeg ikke vil lønne seg i lengden.

 

Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av sarpen

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

10.000 ?? Blir ikke det litt voldsomt for et lag med så lavt publikumsnitt. De kan vel trygt spare en del millioner på å skru ned det tallet litt uten at det vil gjøre skade.


Skal man bygge, må man bygge for fremtiden.

Værkstedet stadion på Kråkerøy blir ikke stygg selvom det tidvis bare har vært 3-4000 tilskuere denne sesongenSealed

Det heter ikke Væste Stadion din lavpanna idiot!! Bare fordi dere sarpinger har et mindreverdighetskompleks, så behøver dere ikke prøve på å være nedlatende. Det blir bare patetisk!

Ta det pent, han er tross alt bare særping.

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340