Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 26 nov 10, 21:36

Hvem har sagt noe om at han ikke holder mål i norsk tippeliga? Det er faktisk mange ok spillere som holder mål i norsk tippeliga, vi snakker tross alt ikke om "La Liga". Men siden vi har lite med penger så bør vi vel tenke oss godt om før vi bruker penger, enig? Da bør vel de investeringene vi gjør også betale seg både sportslig  og økonomisk.

Tarik var et stort talent før han dro til Nederland, etter et par sessonger med motgang der han har fått minimalt med spilletid, under Trond Sollied og den nye treneren til Heerenven, så må det være lov til å sette spørsmålstegn ved hans utvikling som fotballspiller. Har han utviklet seg videre slik at han blir en lederfigur som tar ansvar ala Borges, eller er han bare en "decent" (ok, grei) spiller som gjør en ok jobb,styrker ikke laget nevnverdig, men hever en feit lønn?

Salgspotensiale hans har vel ikke akkurat skutt i været heller etter 2 dårlige sessonger for et middels hollandsk lag? Du nevner hva han presterte i LSK, vel jeg har 3 arbeidskamerater som er medlemer av kanarifugla, de sier det jeg nevner, Tarik gjorde en ok jobb uten å imponere så voldsomt , i begynnelsen når han kom så var han i dårlig fysisk forfatning. På slutten av låneoppholdet hevet han spillet sitt.

Jeg har alltid likt Tarik som spillertype og mennesketype, men vi kan ikke bare la oss styre av gamle bravader og av lokal forankring, vi må faktisk se på andre ting også, eksempelvis prestasjoner den seneste tiden.

---------------------------

alexx


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f