Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 26 nov 10, 21:33

Opprinnelig postet av Kai Roger

Opprinnelig postet av alexx

For guds skyld ingen Eggen, verken senior eller junior til eller i tospan til FFK! Det blir en vandrende sirkus forestilling, jeg ønsker en mindre profilert trener, og det trenger aldeles ikke være en av disse resirkulerte Drillo, Nils Johan Semb, Per Mathias Høgmo  kopiene som det finnes altfor mange av i Norge. Hvis det nå av en eller annen grunn skulle bli aktuelt å bytte trener, så hvorfor ikke se ut av Norges grenser? Den eneste trener(ung) som har imponert meg de siste åra er Petter Myhre, se hva han har fått ut Strømmen, med omtrent det minste budsjetet i Addecoen.

 

Hva skal vi med Petter Myhre når vi har Trond Amundsen,som faktisk fikk mere ut av LøvHam,og startet det Løvene nå høster av. Wink

Nei......hvis ikke TFA og TA trekker seg sjøl,la de fortsette...vi har ingen alternativer. Hvis ny trener kommert inn fra jan 2011,med ny stil,nye trenings metoder,da havner vi i sumpa i TL.

 La oss få inn 3-4 forsterkninger+ at vi har sterkt fokus på forebyggende arbeid,når det gjelder skader.Smile

Bare en ting å si:  KONTINUITET på trenersiden står øverst på min liste! 

---------------------------

Leeds beating Manchester United will be my second best moment of 2010! We are going up!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f