Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5407

Lagt til: 26 nov 10, 18:49

Opprinnelig postet av bateman

Sentral midtbanespiller, en posisjon hvor vi må styrkes. Risholt har foreløpig ingen kontrakt for neste år, Ramberg er 33, fyller 34, og er uansett ikke god nok for TL lenger i mine øyne. Elvestad slipper ikke til i Adeccon, da kan han bare ikke være god nok for TL heller.

Ramberg blir nok med neste sesong også ettersom han har kontrakt. Kan aldri tenke meg at han legger opp eller vil bytte klubb så da forsvinner nok Risholt.

Elvestad fikk store deler av sesongen ødelagt av skader (første halvdel av sesongen) og sykdom (kyssesyke når han ble skadefri) noe som nok er årsaken til at han ikke fikk slippe til så mye som jeg håpet. Synes liksom det lukter at han vil få tilbud om ny kontrakt ettersom han ble byttet innpå i går også. Hvis ikke hadde det vel vært bedre å bytte innpå en annen unggutt som har en fremtid i klubben. Samme med Agim også forsåvidt. Det som taler mot dem er jo en forferdelig skadehistorikk.

Men uansett må vi ha en sentral defensiv midtbanespiller til neste år, men i mine øyne bør dette prioriteres bak en spiss og en stopper så får økonomien bestemme hvor mye vi klarer å få tak i.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340