Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 26 nov 10, 15:12

Her har vi mange artige lag og helt klart mange muligheter, nøkkelen vil jo være å sette spillestil og mønster utifra stallen, og visa versa.

Nødvendige forsterkerkninger:

Spillende stopper med fart som kan passe på villmarksmannen vår Piiroja

Vil også si at 2 sentrale midtbane spillere er høyst nødvendig ellers så må det nok rokkeringer til a la eksempel 2. Den sentrale midtbanen vår er gammel og på hell sånn som vi nå spiller.

En rask bakromspiss med avslutningsegenskaper

 

Gamboa              -               Raio        -          Ny stopper      -        Thomassen

Valenica/askar     -                Ny          -           Ny                 -         Rafn          3 vingene blir jo å rotere

                                         Borges      -          Ny

 

Det mere artige Eksempel 2 for å lage et lag fordelt på de rollene vi har og kan ha og jeg helst sku sett.

Gamboa             -              Raio          -            Ny stopper    -     Shabani

                                                        Thomassen

Valencia             -             Borges       -          Ny (Gashi?)     -     Askar/Rafn    3 vingene blir jo å rotere

                                                    Spiss ala carte (Tarik?)

 

I en 4-5-1 eller 4-3-3 om du vil.  Med Borges i en Ronaldinho rolle kanskje men ska helt klart med fram hver gang. Vingene kan du også skyve litt fram i forhold til denne rent linjære modellen. Jeg sikler over noe sånt som dette da det vil bygge laget rundt Borges og få hans kvaliteter fram på best mulig måte tror jeg i forhold til det materialet vi har og kan ha. Thomassen i en defensiv rolle på midten og er jo gunstig hvis han ska spille noe annet enn back.

Jeg har også en forkjærlighet for Everton og han er noe av det bedre jeg har sett på stadion rent fotballmessig. Avslutningene er jo under hver kritikk yes sir. Men får dessverre ikke plass til ham på laget med det materialet vi har :(

Nå ska vel kanskje Raio være på venstre stopperplass, men flisespikkeri.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f