Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bypatriot

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 nov 10
Innlegg: 1

Lagt til: 24 nov 10, 19:20

Helt enig! All ros og tusen takk til Supras som virkelig lager liv på tribunen Kiss 

Under kampen på Hønefoss stod jeg midt iblant dem og sang med min lyse damestemme. Fikk bare oppmuntrende kommentarer og bifallende nikk om å fortsette å synge.  Virkelig morsomt påfunn at vi satte oss ned og sang dempet på begynnelsen av "Torsken-sangen", for så å komme kraftfullt tilbake. For en dame på 50+ var det moro å leke. Det gleder meg at Supras er en så inkluderende gjeng. Jeg oppfordrer alle til å være med å skape tribuneliv. Uansett kjønn og alder.

All ære og takk også for store bannere og annen tifo dere har laget gjennom sesongen. Vet det er lagt ned mange timers arbeidsinnsats. Jeg har bare en oppfordring og ønske til de på stadion som gjør opptakene som vises på monitorene: Kan dere være så snill å vise oss bannerne? Vi er mange på PH-tribunen som ikke ser hva som står på bannerne vi står/sitter bak.

Takk igjen, Supras. Slik dere har fremstått siden i våres er dere er en fin gjeng. Gleder meg til i morgen.

 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f