Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 534

Lagt til: 24 nov 10, 15:35

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av marius-j

Men jeg likte ikke at enkelte begynte å synge at "Hønefoss rykker ned". Vi er på kamp for å støtte FFK, ikke for å slenge dritt til det andre laget (hvis ikke det er Særp vi møter da...). Er mange bla i Grenland som hater FFK fordi vi hadde med oss "god tur ned"-banner til kampen. Sånt er unødvendig, spør du meg.

Nå må du gi deg. Å synge "rykker ned" til det andre laget for å strø salt i såret gjør da alle når de spiller mot et lag som står i fare for å rykke ned. Ikke bare til erkerivalen.

Jeg tviler på at det er så mange Odd-folk som er sure for det banneret. Start-fansen derimot ... og kanskje særlig vattnissen Vedkasse som skrev en del her inne før.

 

Her treffer marius-j ganske godt.

Det er forskjell på å STØTTE laget, og å synge dritt om motstanderen. Når det hele tiden snakkes om at motstandere ikke skal undervurderes så kan ikke heller supportere synge ut "rykker ned", det er med på å senke skulderne til våre egne spillere og gjøre de mer avslappet i negativ forstand. Om man heller gir spillerne troa på egne evner, så vil du hjelpe i LANGT større grad i mer enn én kamp tilogmed.

Jeg registrerte at 10-20 stk på felt M var kun med på å synge "hat"-sanger. DET skuffet og heldigvis var det ikke godt å høre hva de sang slik at vi slapp å få den slengt i trynet etter kampen.

Respekter motstanderen og dets supportere så skal du se at det blir en mer positiv holdning til våre egne spillere óg. 

---------------------------

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f