Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 23 nov 10, 23:02

Opprinnelig postet av Greaker

Av 821 stk som har sett denne tråden er det kun 14 som ville si noe ... hmmm det er for jævlig spør du meg

Det er da vel ikke noe nytt at de to tallene er ganske så ulike....?

Jeg gir gjerne Supras en klapp på skuldra for sin innsats gjennom året. Det gir jeg også til alle andre i PH som vært med å synge og bidra med sitt på borte- og hjemmekamper i år. Og aller mest til de som har vært der hele tiden, uavhengig av når, hvor, tabellplassering, etter sure tap e.l. Alle i "kjernen" av den store FFK-familien fortjener en ekstra klapp på skuldra.

Jeg retter også en stor takk til ALLE som tok turen til Hønefoss på søndag og bidro til at vi lagde hjemmebanestemning på AKA Arena. Fantastisk stemning i samtlige minutter i en fantastisk kamp. Takk medpatrioter!

Eksemplarisk av de (tidligere?) medlemmene i BRH å ta avstand fra handlingene i Særp, utført av enkeltpersoner tidligere i år. Der tok også FFK, Supras og PH avstand. Sammen har vi alle (i mine øyne i hvert fall) vist hvordan vi vil være, hvordan vi skal fremstå og hvordan vi skal støtte guttane. Jeg ser lyst på fremtiden! Og til alle medpatrioter vil jeg ønske lykke til på torsdag.

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f