Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 22 nov 10, 17:24

Jeg liker ikke tanken på at klubben skal få lovnad om penger mot at klubbledelsen sparker Aune. Hvis direkte innflytelse på trenerspørsmålet er prisen for å få kroner fra Høili ser jeg heller klubben drive nøkternt og kjempe på nedre halvdel. Investorer med stort engasjement og lite kunnskap er hva som har drevet norsk fotball dit den er i dag. Om klubbledelsen etter sesongen kommer til at klubben er bedre tjent med en ny trener, ut fra sportslige hensyn, greit. Eller for å si det med punktliste:

  • Klubben sier til investorer (for eksempel Høili): Vi er ikke fornøyd med dagens trener, men vi har ikke råd til å hente den vi ønsker. Investoren sier greit og spytter inn de kronene som trengs.
  • Investoren sier til klubben: Jeg er villig til å spytte inn penger til å forsterke laget, men da må dere skifte ut treneren. Klubben sparker trenern og får penger til en ny.

Det første er greit, det andre ikke.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f