Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

karl_filip

Knøttespiller
Ble medlem: 24 jan 04
Innlegg: 56

Lagt til: 09 aug 04, 10:56
Hei!har fulgt juniorlaget i hele år. og latt med imponere stort av de to costa rica spillerne. Men spesielt han ene..Gherland MacDonald..han som ligner på Ronaldinho...Han besitter en vanvittig teknikk, fart som brian west( målt på trening, altså like raske), og et sinnsykt bra venstre bein!
Alt av basis ferdigheter denne gutten besitter, mener jeg er et hav bedre enn Stian Johnsens.. og det som har kanskje vært litt av problemet var at han er en spiller utenfor EU, men nå som Wade Barrett har blitt skadet, så syns jeg så absolutt av eggen skal sette Gherland inn på laget...for dere som ikke har sett denne gutten i aksjon, dere vil få sjokk! han fortjener en plass i startelveren altså! og er den noe vi trenger så er det en god vesntreving, som kommer rundt på kantene, og som også kan skjære inn med teknikk og fart!!

Noen som har sett han spille som sier seg enig?

:ffk:

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f