Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Noik

Knøttespiller
Ble medlem: 06 sep 09
Innlegg: 35

Lagt til: 16 nov 10, 13:15
Endret: 16 nov 10, 15:24
Endret av: Noik

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Kjenner i og for deg bare navnene til de gamle FFK spillerne Hoås, Wiig, Røn og Trulsen

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Borte mot Bryne i siste runde, før FFK så at løpet var kjørt, hadde FFK tatt to poeng mer en Sarp i de spilte kampene i Adeccoligaen denne sesongen.

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Vel, nå tapte S08 sin ene kamp mot Lyn

Opprinnelig postet av kanogvetalt
De har hatt en helt annen motstand enn det vi har hatt denne sesongen

 

Kan du ikke VÆRE SÅ SNILL å bytte nick? Såfremt du ikke mener det ironisk...

 

Angående motstanderlag har vi møtt de samme lag,de samme spillerne,og den samme formasjonen. De eneste lagene som har møtt oss høyt i banen hjemme i Sarp er Sogndal og dere. De resterende har klumpa seg sammen utenfor egen 16. Dette hadde du lagt merke til om du har sett noen Sarpekamper,noe du tydeligvis ikke har gjort. Og da blir det i og for seg meningsløst å diskutere i denne tråden i det hele tatt,Kanogvet...ehhh...alt?..

 

Bortsett fra dette lille utskuddet må jeg si det var en interessant debatt med mange fine,reflekterte innlegg. Angående Allstar-lag sliter jeg litt med stopperne. Om jeg skal plukke ut en 2011-versjon tror jeg Piiroja muligens må vike for stopperparet vårt. Synes tydelig å se at fotballspilleren Piiroja er på retur,sjelden jeg har sett han såpass "klønete" og usikker som i år,selv om det er enkelte kamper hvor han framstår som bautaen selv.

I tillegg skrives det veldig mye om at det ikke er enkeltspillerne til Sarp som holder mål,men at det er spillemønsteret. Selvfølgelig ligger det noe i dette, men er det ikke slik at en viktig egenskap til en spiller (altså en av spillerens ferdigheter) er å tilpasse seg et spillesystem? Hvis ikke hadde det vel vært umulig å oppnå et samspilt lag?

 

Vel,her er mitt Allstar-lag,som ville herja i TL 2011:)

 

                            Hjulstad

Jusufi          Berge       Heieren        Gamboa

                            Jørgensen

              Breive                     Thomassen

                              Borges

                        Hoås       Wiig

 

Supersubs: Staw,Wembangomo,Ødegaard,Piiroja,Eyde,Røn,Rafn,Giæver,Askar,Thorvaldsson. Ble litt mange,men fryktelig vanskelig å ekskludere noen av disse fra troppen. Meto ser jeg helst også med videre..

 

Fryktelig vemodig å sette Røn på benken,men ser ikke helt hvor han skulle fått plass. Synes Thomassen fortjener en plass,og ut fra de kampene jeg har sett er han langt bedre på midten enn som back. Faktisk tror jeg Thomassen er bedre som både anker,indreløper og ving enn som back.. I tillegg liker jeg spilletypen til Askar,kan nok bli svært god under riktige betingelser. Likevel synes jeg ikke han fortjener en plass i elleveren per dags dato. 

 

Det skulle vært JÆ**** moro og sett Borges hengende bak Hoås og Wiig...

---------------------------

Evig blå


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f