Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 15 nov 10, 09:28
Opprinnelig postet av Plankekæll

Du burde se flere Sarpsborg 08-kamper "kanogvetalt", for du verken kan eller vet veldig mye om det laget ser jeg.

At du mener at FFK har bedre spillere på omtrent samtlige plasser beviser bare at du er helt på jordet. Du må rett og slett slutte å tro at vi er så jævli gode. Stikk fingeren i jorda - FFK er faktisk ikke noe bedre enn Sarpsborg 08. Heller ikke spillerne. At vi er en større klubb, javel, men det spiller ingen rolle. 

Jeg tror ikke vi er så jævlig gode, men det er da ikke S08 heller? De har da ikke noen spesielt god sesong bak seg? 54 poeng har aldri tidligere kvalifisert til direkte opprykk(det har heller ikke Sogndals 56). Under normale omstendigheter ville de lagene som rykket ned i fjor være med i toppen av Adecco. Det spesielle i fjor var jo også at tre lag rykket opp. S08 har neppe blitt noe bedre etter at de røyk mot Kongsvinger i kvalik i fjor. Og hvor gode er Kongsvinger?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f