Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Sarpingen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 okt 06
Innlegg: 88

Lagt til: 13 nov 10, 09:51

Jeg er enig i at det er vanskelig å sammenlikne med tanke på spillemønster og liknende, men det er et interessant tankespor å følge likevel.

Jeg tror det er nettopp det at dere har så mange meritterte spillere som har lurt dere litt. Spillere som Ophaug, Martinsen, Risholt, Ramberg, Valencia og Tegstrøm har navn, men det er på en måte det de har. I mine øyne er dette spillere som er over toppen, og som egentlig ikke har prestert godt på mange år.

Når det gjelder Jusufi, skal jeg tillate med å være skikkelig blåøyd i dobbel forstand. Den mannen er rett og slett fantastisk. Han har hurtighet, fysikk, ferdigheter med ball, smartness og er utrolig stabil. Han blir trolig kåret til årets spiller hos oss i år. Det skulle rett og slett ikke forundre meg om han spilte seg inn i landslagsdiskusjonen. Tom Høgli var lenge et ubeskrevet blad i Adeccoligaen, og er nå landslagsspiller. Ferdighetsmessig står ikke Jusufi noe tilbake, og det skal bli MEGET spennende å følge han i Tippeligaen neste år.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f