Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 12 nov 10, 17:34
Opprinnelig postet av Lex
Fredag kl 18, pluss at det er tv kamp. Møkkavær. Alikevel kommer det over 4000. Det hadde aldrig skjedd i særp, så hold kjeft din smurf!
Din ærede bysborger var tidligere i tråden på banen med innspill som : * smurfene har et latterlig lavt snitt * kommer bare folk når ffk spiller.. Jeg gjorde bare oppmerksom på at ffk kun fyller stadion når smurfene er på besøk og til den viktigste kampen på lenge - leeeenge, så kommer det rundt 4000 tilskuere.. Til informasjon så er ikke det engang antall sesongkort.. Dvs at FFK's sesongkortinnehavere i hopetall ikke gidder å betale for å se en kvalkamp (regner med det er en og annen i dag som ikke har hatt sesongkort i år) Jeg kan godt holde kjeft jeg, men til informasjon så er som tidligere påpekt FFK underlagt de samme naturlovene som øvrig fotballnorge. På samme måte som bryggepromenaden egentlig - uten vedlikehold og kjærlighet men med mye påfugler, så forfaller det meste.. Fotballby - når det er pent vær, ja.. Og til info så er det enda verre i sarp, men vi er tross alt vant til det..

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f