Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

teletub

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 nov 10
Innlegg: 2

Lagt til: 11 nov 10, 19:43
Endret: 11 nov 10, 19:53
Endret av: teletub

Jeg er enig med flere her at jeg er litt forundret over at klubben i vårt hjerte ikke gjør mer ut av en slik viktig kamp som kommer imorgen. Jeg mener at det er bedre med 12000 på stadion enn 4-5 tusen. Og hvordan kunne man fått til dette? Jo hvis man senket prisen til feks 100 på hele stadion eller 50 så hadde det kommet noen tusen til. Får å få tak på de siste tusen kunne alle de som jobber ute på stadion vært litt aktive i "markedet" Hele uken skulle man for eksempel hatt en stand i Torvbyen midt på store torv hvor man kunne kjøpe billetter. Den burde man bemannet opp med spillere og administrasjonen. Tror det er litt ledig kapasitet.

Jeg prøvde nemlig å få kjøpt billetter mandag formiddagen kl 11:45 i Aristokraten i Torvbyen. Der var nemlig porten halvveis oppe og bak disken satt det en kar og rullet på tyggegummien sin med beina oppå disken. Jeg henvendte meg høflig til denne karen og spurte om jeg kunne få kjøpt to billetter til fredagenskamp. Da hørte jeg fra valpen bak disken: vi åpnær kl 12!! Der og da kjente jeg at jeg ble litt provosert, riktignok skulle man åpne kl 12, men herregud a..... Gutten satt der med beina på disken og rullet tyggisen sin. I mitt stille sinn håpet jeg at dette ikke var FFK sin vilje til å fylle opp stadion. Jeg gikk da videre til Narvesen fordi på veggen stod det at jeg kunne henvende meg til Narvesen for billetter når Aristokraten var stengt. Når jeg kom til Narvesen i samme bygg fikk jeg beskjed om at der kunne man ikke kjøpe billetter. Jeg måtte over på stadion.... Jeg ga opp den dagen og gikk hjem og kjøpte billettene mine på nettet. Men spørsmålet mitt er egentlig, skal det være så good damn vanskelig?????

 Skal ikke klubben i vårt hjerte være mer tilgjengelig? Ikke alle tør kjøpe billetter på nettet. For det er jo litt skummelt. Jeg håper bare at ikke flere har opplevd noe av dette, for det er j.... provoserende. Tvi tvi dere, måtte det beste hjemmelaget vinne imorgen :))

---------------------------

Elleve røe og vite kællær......


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340