Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 11 nov 10, 11:09

Syns aldri FM har klart å få til den norske ligaen. Siste versjon jeg har er FM 09 hvor alt startet rimelig greit, men så ble alt bare tull. Alle klubbene hadde etter et år plutselig råd til å kjøpe b-spillere for over ti millioner fra andre klubber. At Aaleund kjøper dos Santos for 12 millioner virker ikke akkurat sannsynlig.

Rosenborg har også en tendens til å gjøre det ræva på hvert eneste FM. Tenk om spillet fikk United til å rykke ned i løpet av tre sesonger. Hadde neppe vært så realistisk å spille Premier League da.

Et annet problem jeg har opplevd er at ligaen(e) du velger avgjør hvilke landslag som kommer til å hevde seg i fremtiden. Jeg tok med dansk, svensk og norsk serie på en save. Det dukket opp stjernespillere som paddehatter i disse landene. Etter ti år så lastet jeg ned en savegameeditor. Fant over hundre spillere fra de tre landene som hadde over 190 i PA. Realiteten er vel ofte at de tre landene har en stjerne. Zlatan nå om dagen muligens. Da blir det drøyt at det brått er hundre Zlatan fra de tre landene om ti år, mens resten av verden står på stedet hvil.

Selvsagt gøy å få solgt Tegström til Viking for 6,5 millioner, men ikke fullt så gøy når man skal kjøpe spillere og selv andredivisjonsklubber krever flere millioner for halvgreie spillere.

Så spent på om de har klart å få fikset dette endelig. Har savnet en realistisk norsk serie!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f