Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 11 nov 10, 09:44

Da har spillet vært i hyllene noen dager og jeg regner med at flere ffkere enn meg har startet en oppryks- save med lager hjertet banker for. Jeg er mektig imponert over forbedringene i årets utgave, så dersom du ikke har fått tid til å kjøpe spillet enda anbefaler jeg det på det sterkeste. Jeg syns det er på sin plass med en tråd hvor man kan snakke litt om spillet og dele litt tips som signeringer og annet snacks.

Problemet/ utfordringen med å lede FFK er pengene, på spillet som i virkeligheten. Pengene du disponerer til overganger er små og lønninger like så- så det kan nok lønne seg å kvitte seg med noen spillere desverre.

Er det noen som har funnet noen gratis signeringer som vil komme til FFK? Selv har jeg funnet: Albert- Michael Yobo (FS) (anbefales på det sterkeste), Massimo Margiotta (OM/ SP), Duccio Innocenti (FH/S) Dani Borreguero (MS), i tillegg har jeg hentet Adam Street som ung lovende annen keeper. Det er ganske mange å hente alle sammen selvom samtlige holder veldig godt tippeliganivå. Kvitter man seg derimot med for eksempel Ophaug eller Tegan, så vil en slippe like mye i lønn som det vil koste for alle de andre til sammen.

 

Jeg spiller selv uten vinger, og føler at det går veldig bra med Fredrikstad, hvertfall med de nye spillerene. Jeg topper tabellen etter 18 kamper og er ubeseiret (Sogndal en kamp mindre spilt og leder nok på målforskjell med seier)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f