Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 10 nov 10, 09:27

Arne Sandstø fyrer så godt han kan

Jeg må bare spørre - hvilken bombe? Sesongen sett under ett har ikke FFK vært veldig mye bedre enn Løv-Ham. Inntil tre runder før slutt kunne sågar løvene fortsatt ta oss igjen på tabellen. Jeg synes det begynner å bli vel mange forsøk på psykologisk krigføring fra Sandstø nå. Senest i forgårs var han jo ute med at det var "en skandale" at FFK må ut i kvalik. Greit nok, det er sikkert deler av hylekoret her inne som vil være enige, men Sandstø kjenner nok de andre lagene i Adeccodassen godt nok til at han er fullt klar over at FFKs stall slett ikke er så suveren som noen vil ha det til.

Misforstå meg rett, vi må tåle et visst favorittstempel mot Løv-Ham. Vi har hjemmebane, havnet foran dem på tabellen, har stort sett profesjonelle spillere (på papiret) og har slått dem to ganger i år. Men å snakke om en bombe dersom vi taper, er en gedigen overdrivelse. Er det en bombe hver gang forhåndsfavoritten ikke vinner?

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f