Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 09 nov 10, 13:33

Er det noe diskusjoner her inne (samt oppførselen til en del tilskuere underveis i kamper) har vist i løpet av sesongen, så er det at "en for alle og alle for én" bare er fine ord i en sang. Når ting ikke går som forventet, er det nok av dem som i stedet for å ta en saklig diskusjon om hva som kan gjøres bedre, velger å forlange hoderulling.

Jeg hater å gi sarpingene rett, men spillerne til Smurf 08 har ikke trengt å tåle en kald skulder fra fans hver gang de har spilt en dårlig kamp - og kom ikke her og si at det ikke bør ha noe å si for prestasjonene på banen. Tidlig i sesongen vil jeg gå så langt som å si at en del av tilskuerne på Fredrikstad Stadion fungerte som bortelagets tolvte mann.

Men for all del, jeg støtter kjell-H og alle andre som står for å opprettholde postiive tanker til sesongen er slutt. Den tjukke dama har ikke sunget, og vi har opprykk i egne hender fremdeles. Sjansen for det opprykket blir høyere dersom folk legger surpomptendensene på is fram til den 26. november.

 

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f