Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 08 nov 10, 11:35

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hvis du spør deg selv, kanogvetalt. La oss si at du setter Nordlie inn i årets resultater og prestasjoner tror du at du hadde hatt dem samme svarene? Eller tror du at du er ganske forutinntatt?

Klassisk oppgjør mellom Bedreviteren og Kanogvetalt. Er vel ingen bombe at frontene blir steile med sånne nick, lol

Jeg synes det er litt trist at folk ikke har skjønt at økonomi utgjør et svært viktig premiss for FFK for tida, og at man ikke kan velge og vrake verken trener eller spillere.

Akkurat nå har vi den trenern vi har, og de spillerene vi har, og det er ikke rom for noe annet. Så hvorfor da diskutere løsninger som forutsetter helt annen økonomi enn vi har? Det blir jo i beste fall en akademisk, polemisk og hypotetisk diskusjon.

Jeg mener til slutt at et lagspill består av svært mange faktorer som spiller inn på prestasjon. Trener har en del av ansvaret, guttane på banen har en del, og vi på tribunen har jaggu et ansvar vi også. Vi må gjerne fortsette å påstå at godt gasjerte spillere skal være så proffe at de skal kunne ta dritten fra tribunen en hel sesong, og påstå at trenern ikke klarer å motivere/inspirere spillerene og at alt er hans skyld, men på et eller annet punkt er vi nødt til å være opptatt av sannheten for å komme fram til gode løsninger:

Forskjellen på 08 og FFK iår kan oppsummeres svært effektivt: Spilleglede! Den har vært tilstede i ekstrem grad i Sarp, i ekstrem LITEN grad i FFK. Dette har mange årsaker, men en av dem er  at stemningen på tribunen i sarpsborg er en helt annen enn den er i Fredrikstad. Ja, jeg tror vår overveldende historie kan bidra negativt, og ja, jeg tror fredrikstadfolk har helt urealistiske krav til FFK.

Det har spredd seg en negativ stemning i hele byen, og det er klart dette påvirker spillere. For de er proffe, javel, men de er også mennesker.

Hadde vi hatt den samme spillegleden som 08 har hatt, så hadde tabellen sett helt annerledes ut. Iår har vært så redde for å tape at det blitt sjølprofeti ut av det. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f