Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 08 nov 10, 10:07

Jeg sa det i fjor, jeg sa det tidligere i år og jeg sier det igjen. Aune har ikke erfaring nok til å trene et lag på dette nivået. Hva har han å vise til fra tidligere klubber?? Og jeg har ingen problemer med å si at jeg mener FFK hadde det gjort det utrolig mye bedre med en trener som Trulsen. Han har heller ikke noe erfaring fra dette nivået men han har gjort utrolig mye for lokale klubber...

Når det er sagt, FFk er totalt avhengig av å rykke opp, uten de pengene det vil bringe er klubben tilnærmet konkurs. Så da er det kanskje ikke noe å tenke på i forhold til sesongkort, men skulle klubben klare seg og de bestemmer seg for å beholde Aune som hovedtrener, kjøper jeg ikke sesongkort til året, jeg har en del sesongkort og jeg gidder ikke fornye disse hvis dette fortsetter.

Seriøst hva har han å vise til gjennom nesten 2 år som hovedtrener???

Jeg vil nesten strekke det så langt å be om et opprop i et forsøk om å bli kvitt Aune!!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f