Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 07 nov 10, 17:25

Opprinnelig postet av Willy René

Det nåværende trenerapparatet i FFK har bevist at det ikke holder mål, og bortforklaringene etter kampene er direkte pinlige, uttalelsene kan kun kalles dogmatiske floskler.

Stort sett alle forklaringer eller bortforklaringer på manglende sporstlig suksess fremstår alltid som floskler.  Derfor synes jeg ikke dette er noen god grunn for " å ta" trenerteamet.  Jeg kan ikke komme på en trener som har bliltt bedt om å forklare situasjonen for sitt tapende lag, og hvor forklaringen blir omtalt som noe annet enn floskler.  Som jeg skrev tidligere her inne på formuet, er jeg av den formening at fotball i utgangspunktet er et enkelt spill, hvor man ikke trenger være Einstein for å forklare hva som går galt.  Jeg synes det ansvaret som ligger på spillergruppa til stadighet blir oversett.  Det er spillerne som skal gjøre jobben på banen.  Det blir totalt feil å gå i strupen på trenerteamet hver gang det butter i mot sportslig.  Det kan godt være at trenerne har gjort en svak jobb, men det er alltid trenerne som må ta støyten, noe jeg mener skyldes en ganske enkel greie:  Det er mye lettere å bytte ut en trener enn et helt lag.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340