Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 07 nov 10, 15:04
Det som pleier å være den største fordelen med å være det laget fra Adecco som skal ut i kvalspill, er at man har en formstigning bak seg og en ganske god sesong. Det skremmer meg litt med FFK, for de har hverken hatt en formstigning inn mot kvalik, eller en god sesong. At de ikke klarer mer enn uavgjor på Jæren er skummelt. Hvis ikke vi hadde hatt Celso, hadde vi antagelig vært nærmere den nedre streken enn den øverste. Gleder meg ikke til kval i det hele tatt, og frykter videre at en eventuell feil i den serien slik at vi ikke kommer opp, kommer til å koste oss klubben. Økonomien har et skrikende behov for opprykk, jeg tror konkursen er nærmere enn det som har kommet ut, Helt enig med flere andre som skriver at kun Sogndal er det laget som har noe oppe å gjøre slik det ser ut nå, det er faktisk FFK sin mangel på jevne resultater som har forært dem opprykket. Poengsnittet pr. kamp ser i tillegg veldig lavt ut til at det skal holde til opprykk. Gratulerer '08 - vi får bare gi gass og håpe på det beste. Ved et opprykk skal det bli veldig interessant å se hvem som er med videre...

---------------------------

-Elsker alle-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f