Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 07 nov 10, 13:54

Veldig synd at Snærk fikk den enkle straffen på slutten av 1. omg. De så litt smånervøse ut etterhvert. Men uansett er dette helt som forventet. Hadde aldri trodd at Snærk skulle rote bort dette hjemme mot Alta. 

Må bare gratulere ledelsen i klubben (står over navn...) som har klart å sende ligaens soleklart mest talentfulle og erfarne mannskap, og med ligaens suverent største publikum og beste stadion i ryggen, ned på kvalik-plass. Jeg har egentlig ikke ord for det som har skjedd. Bortsett fra en god periode på forsommeren, har hele sesongen vært en usedvanlig vaklevoren greie. Ikke mål og mening på noe som helst. 

Vel, får holde den verste vreden innabords til vi har gjort unna kvaliken. Men taper vi den (noe jeg mener vi har god grunn til å frykte slik forsvaret vårt spiller om dagen) så tror jeg det kommer til å gå en kule varmt her inne på forumet. Og det har jeg all mulig forståelse for. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f