Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 02 nov 10, 20:41

Opprinnelig postet av Gressvikslampen

Beslutningen om PHs plassering neste år er fattet: det blir på den nåværende plassen. Så får viheller ta det med oss og gjøre følgende:

1: Vente på år 2012

2: Sette opp en vegg på vår side på dugnad. (Litt dumt hvis vi bytter i 2012)

 

Merker en stemning her om at PH skal kutte ut alt som ikke har med å støtte FFK å gjøre? For å si det sånn, jeg er helt enig med akkurat det. Cafeen er egentlig ikke en utgiftspost, så den er vel greit å holde seg unna? Men jeg vil ha ett samlingssted for PH og driiiitbillige bussturer til vestlandet neste år!!

 

Det går ikke ann å vente år etter år etter år! Det hjelper ikke jo ikke, skjønner du ikke det?! Har jo ventet i tre år allerede...
 
Er rett og slett dritt lei av at folk lar seg bli "herset" med her i diktatur-landet vårt, uansett hvor man er. Om det er på jobb, skole, i politikken eller på stadion. Man får ikke lov til å spise junkfood, man får ikke lov til å røyke, man får ikke lov til å snuse. (Veldig off topic, unnskyld)  Men nå må vi som supportere gjøre noe. Vi kan ikke bare sitte med henda i fanget å vente på at styret skal flytte oss over helt uten videre, for det kommer ikke til å skje! Vi må jo prøve å kjempe for det.

Vi kommer ikke til å bytte side i 2012, for da får vi beskjed om å vente til 2013. Og når vi kommer til 2013, så må vi vente til 2014. Skjønner dere ikke settingen her?

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f