Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 01 nov 10, 21:28
Endret: 01 nov 10, 21:32
Endret av: danan

Opprinnelig postet av Plankehue

Ultrasene sto i går viste fingeren og kom med sleng bemrkninger til andre på tribunen.

Det er for mye gnisninger i midten på PG feltet. Og når utlras er helt stille og andre prøver å dra igang en sang, så stater de i gang en annen bare for overdøve??? HVA ER PRBLEMT DEMS???

 

Har ikke mot ultras, og når de setter igang så lager de mye liv Wink

Men føler mye at det er dem mot resten??? Håper jeg har missforståt altså.



Ser du nevner at en dro fingeren til et annet medlem. Greia her var at jeg hadde gått i omtrent 1time for å spørre folk på en hyggelig og imøtekommende måte om de kunne stille seg på den øvre delen av feltet bak banneret, for å få samlet alle øverst slik som forrige hjemmekamp. Ca 50% flyttet seg oppover mens den andre halvparten satte seg totalt på bakbena og mente på at her skulle de stå/sitte og at jeg hadde absolutt ingen myndighet eller rett til å beordre dem noe sted.

En av personene jeg spurte gikk til verbalt angrep på undertegnede og Supras. Han skrek opp i trynet mitt at jeg var en "jævla idiot", "tror du er så jævla viktig" osv osv. Han sto vel å kjefta og smallt i et par minutter. Når han var ferdig ble det rett og slett for mye for meg, så istedenfor å svare han eller å stå der å krangle så ga jeg fingeren og gikk min vei. Ikke veldig voksent håndert av undertegnede, det er jeg klar over. Men etter så utrolig mange grinete, frekke kommentarer og overhøvlinger man fikk fra personer der så var han fyren rett å slett dråpen som fikk begeret til å renne over.

Jeg er helt sikker på at om det hadde vært noen andre fra Plankehaugen som hadde spurt folk om å flytte seg, så hadde ikke folk hatt noen problemer med å gå 3-4 trappetrinn opp for å stelle seg på den øvre delen. Maken til frekke voksne mennesker har jeg ikke vært borte i.


Det er selfølgelig ikke meningen å overdøve andre sanger som blir startet, men noen ganger hører man ikke at det blir dratt i gang andre sanger samtidig. Vi er lett med på sanger som blir dratt i gang av andre, det er overhodet ikke noe problem for oss. Med mindre det er helt feil sang til helt feil tid så synger vi av full hals uansett.

For våres del ønsker vi absolutt ikke noe PH vs Supras i det hele tatt. Men særlig i går følte vi at folk var gretne og slang usedvanlig mye med leppa i rettning oss. Vanligvis driter vi i alle de frekke kommentarene og slengbemerkningene som kommer mot oss, men noen ganger blir da bare for mye. Når vi står der i 90min og skriker, hopper, klapper og flagger av alle krefter, så får vi servert en eller annen idiotisk kommentar fra en person som blir grinete for at vi ikke hørte sangen han dro i gang, eller at vi har sunget en sang han ikke liker, eller for at vi har tatt oss 30sekunders pust i bakken. Da er det faen ikke lett å la være å svare personen med samme mynt.

Tifoen i går har Supras jobbet intensivt med i omtrent 2 uker. Når vi i tillegg føler at vi gir alt av oss sjøl på tribuna så blir det hardt i lengden å bare få kjeft og frekkheter tilbake fra dere andre. Vi tar gjerne til oss konstruktiv kritikk visst det blir sagt på en voksen måte. En klapp på skuldra en gang i blant er heller ikke å forakte.

Utrolig nok så vender vi oss til det, men i lengden fører det bare til at vi blir enda mer lukket og separert fra resten av PH.

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

Supras Fredrikstad, loud and proud since 11.09.09.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f