Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 29 okt 10, 16:15
Endret: 29 okt 10, 16:17
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Willy René

Jeg leste i SA her om dagen at Sarp08 har sendt forespørsel på 4 spillere. De virker betydelig mer offensive med hensyn til tilførsel av nye spillere enn det FFK er.

Hva vet du om det?

Personlig har jeg mer sansen for at FFK klarer å holde kjeft om spillere de synes er attraktive fremfor sarpsborgvarianten med annonsering av brevsending (!) i lokalavisa.

FFK har mange spennende prospekter på blokka, men først må spørsmålet om tippeligaspill eller ei avgjøres.

Flott det du sier der, Holters, betryggende å høre!

Hva jeg vet om det? Ikke mer enn hva du og mange andre burde vite, det stod jo i SA for noen få dager siden at Sarp 08 har sendt brev på 4 spillere, men jeg gidder ikke å lete opp artikkelen nå, men hvis du(dere) gidder så finner du det i SA. Jeg bor i Sarpeland og leser SA forstår du, jeg farer ikke med løse rykter eller tull og tøys.

 Hva FFK gjør vet jeg intet om, men er glad for å høre at det gjøres noe, jeg er også for modellen med "å holde kjeft før ting er klart".

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f