Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 22 okt 10, 08:25

Opprinnelig postet av Plankekæll

Hvordan har utviklingen til årets FFK-juniorer vært?

Kan noen som har peiling (eks Rafn og Lemmy ++) si litt om det er noen av juniorene som kan spille en viktig rolle for FFKs A-lag/stall allerede neste år uavhengig av hvilken divisjon FFK vil spille i.

Spillere som jeg er veldig spent på er feks Laabak, Åsheim, Standerholen og Mukaber. 

Har vi noen kommende stjerner her? Helst i løpet av kort tid.

Hva med Odi og Becken? Vil FFK ha med de videre tro? Jeg synes det er litt trist at de ikke har fått flere muligheter på A-laget i år.

Juniorlaget hadde en veldig bra vårsesong, men etter sommeren så har det vært litt oppoverbakke. Flere spillere som dominerte før ferien har ikke fortsatt den gode utviklingen. Jeg har fulgt FFK2 tett i hele år, men dessverre ikke fått vært på alle juniorkampene.

Det ble tatt opp 3 juniorspillere i 2010. Ikke alle har fått så mye spilletid og det synes jeg er synd akkurat som deg. Av de du nevner så var vel Laabak nær en plass i sommer. Håper han finner tilbake til den formutviklingen han var inne i. Åsheim har overrasket meg veldig i år. Men gutten er født i 95 så han trenger nok noen år til. Diallo har ferdigheter og vil nok helt sikkert få prøve seg i vinter. Standerholen og Mukaber har store ferdigheter men har noen koder å knekke for å ta steget helt opp.

 

Av naturlige årsaker så blander jeg meg ikke inn i det sportslige og de meningene jeg har her er kun personlige betraktninger. Det vil også være av stor betydning hvilket nivå vi spiller neste år. Rykker vi opp så vil det bli et enda større steg for juniorene.

 

 

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340