Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 19 okt 10, 16:03

Når man er hjemme med forkjølelse og feber, og regnet pisker på ruta, er det ingenting som litt dårlige nyheter fra England:

http://menmedia.co.uk/manchestereveningnews/sport/football/manchester_united/s/1346034_sir_alex_ferguson_confirms_wayne_rooney_wants_to_leave_united

Allerede i august skal altså Rooney ha sagt at han ikke vil forlenge kontrakten. Senest sist sesong snakket han om å bli i klubben ut karrieren, så dette var rask vending.

Jeg må si jeg finner det merkelig. Han har nettopp hatt en knallsesong, men hadde en dårlig avslutning og et dårlig VM - og på toppen kom denne utroskapshistorien. På tross av dette har han altså hatt fansen i ryggen i hvert minutt han har spilt, og Sir Alex har prøvd å skjerme ham fra mediaoppstyret, På tross av dette har han altså bestemt seg for å dra.

Well, jeg sier lykke til videre, med mindre han går til City. Da kan han ryke og reise.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340