Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 17 okt 10, 19:23

Høhø.. Leser med fryd og gammen på forumet til fossefallet nå. Sarpinger er som folk flest:

Opprinnelig postet av smurf
Noen som veit hvorfor Roar bytter ut Eyde og setter inn Magnar? Magnar var en katastrofe idag. Samtlige av raidene til Follo ble rullet opp på Magnars side. De så at der er det fritt frem.

Opprinnelig postet av smurf2
Eyde byttes ut til fordel for Magnar!? Hvordan er det egentlig mulig å tenke på det i det hele tatt? Backene har fungert glimrende hele kampen, og indirekte blitt en del av vår "plan B"..

Da tar Roar fegheten til seg, skal FORSVARE seg mot FOLLO med 10 MANN!! Det er en katastrofe. Om man først skal sette inn en back, må det da være Ygg, da stopperne hadde problemer med de raske spissene til Follo...

I tillegg kommer Henanger inn, bitte lille Henanger inn når kampen "kriges" som mest. Meto, med UEFACUPERFARING blir sittende på benken..

I det ene øyeblikket skryter de hemningsløst av sin talentutvikling, bredde og hvordan fremtiden er gullbelagt litt lenger opp i elva. Og nå kommer kjeftesmella mot Roar når han setter innpå to unggutter ut i andre omgang når seieren så og si var sikret (? finner ikke noe tidspunkt på byttene, men regner med at det var etter det røde kortet).

Flott dag for de rød-hvite. Gikk fra "selvfølgelig", "typisk" og "VAR JO ENESTE SOM MANGLA" til kaffen i halsen når jeg fulgte live-oppdateringa på kampen. (hhv. 0-1 - selvmål, 0-2, rødt kort og i det 90. minutt "har gitt opp, men kan jo sjekke for det"). Når Sogndal går på en smell også, så får jeg håpe vi utnytter sjansen denne gangen og skaper oss et komfortabelt forsprang på smurfene.

Nå må jeg vel innrømme at jeg gjerne ser smurfene i TL til neste år, men ikke på bekostning av FFK :) Hvis vi klarer å ta 2. plassen (eller 1. plassen, Sogndal kollapsen er jo i rute?), så skal jeg heie på S08 i kvalikken! Hadde vært flott for Østfoldfotballen!

Krysser fingra for borteseier til onsdagen!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340