Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 11 okt 10, 09:31

Skal vi ta for oss neste runde? Det er den runden hvor vi skulle møtt Lyn hjemme, så vi har ingen kamp før den utsatte mot Sogndal om ni dager.

Løv-Ham - Sogndal: Løvene har kvalikplass i øyeblikket, men en kamp mer enn lagene bak. De må nok vinne for å holde på femteplassen. Sogndal er i dytten om dagen, og med seier her vil kun en sinnssyk kollaps frata dem opprykk. Skulle smurfene avgi poeng mot Follo kan Sogndal feire opprykket med seier her. Mitt tips: B. Dette er forøvrig rundens NRK1-sendte kamp.

Follo - Smurfene: Follo gikk på et par smeller etter seieren over RBK, men har nå sterke 1-1 mot Sogndal og 2-0 over Strømmen i de siste to. Rett nok hadde Strømmen to i treverket i løpet av kampen, men dette blir på ingen måte så lett for smurfene som tabellen tilsier. Mitt frekke tips: U.

Mjøndalen - Tromsdalen: Lagene ligger likt på 28 poeng, og om Bryne tar poeng i hengekampen mot Glimt er Mjøndalen under streken på dårligere målforskjell enn Tromsdalen. Dog har bruntrøyene spilt kurant i det siste, hadde uflaks som tapte i Pæddekummen, og er favoritter her. H.

Bodø/Glimt - Ranheim: Et resignert hjemmelag som tenker mer på om de får lønn enn på opprykk, møter et bortelag som nå er på det nærmeste hektet av i kampen om direkte opprykk. Hjemmebane avgjør og Glimt vinner.

Alta - Sandnes-Ulf: Alta har en viss margin ned til nedrykk. Det samme kan ikke sies om Sandnes-Ulf, som begynner å kjenne den varme pusten av Mjøndalen. TUIL og Bryne i nakken. Jeg holder Alta for et litt bedre lag og tror nok en gang hjemmebane blir avgjørende. H.

Moss - Strømmen: Moss må antagelig vinne resten for å klare seg. Sist de tok poeng var 22. august da de slo Alta på Melløs. Strømmen står med tre strake tap etter seieren over smurfene. Jeg tror faktisk Moss hever seg her, vinner og beholder håpet en uke til.

Nybergsund-Bryne: Her står det om nedrykk for Bryne, potensielt om opprykk for Nybergsund som er ett av lagene som slåss om femte. Jeg tror nok Brynes motivasjon er større, men Nybergsund drar fordel av hjemmebane og vinner.

 

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340