Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 29 sep 10, 01:11

Opprinnelig postet av Tøfflus

Blir vel å titte på deler av kampen, men med tanke på at årets Stjernen-lag er det svakeste siden 01/02-sesongen, kan jeg ikke si jeg gleder meg. VIF vinner med minst fire mål.

Jeg er redd Stjernen skal måtte nøye seg med å slåss med Frisk og Rosenborg om den siste sluttspillplassen. Manglerud/Star vil nok ganske sikkert ende sist. Men en sjuendeplass er nok det beste vi kan håpe på for Stjernens del i år, og  blir det mer enn kvartfinale i sluttspillet er det grunn til å åpne den fineste flaska i skapet.

 

Sant nok. Men det er mye bedre enn sånn cowboyvirksomhet som man har holdt på tidligere. Det her er prisen for tidligere sesongers idiotiske økonomistyring, og Stjernen gjør så godt de kan med de midlene de har til rådighet. Uten tvil rett vei å gå. Har lettere for å identifisere meg med Stjernen som klubb slik den nå blir drevet.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f