Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 27 sep 10, 11:53
Endret: 12 feb 11, 11:00
Endret av: thorsen

Med fem kamper igjen å spille, så synes jeg det kunne det vært moro å satt opp en liste med ting vi på forumet ønsker skal skje. For og så krysse av etterhvert som det skjer. 3. ønsker per pers.

Litt uklart, men jeg starter, så skjønner alle hva jeg mener:

  • Første målet til Mulac.
  • Straffered ning av Staw.
  • Å se Singh i aksjon på førstelaget.
  • Holde nullen på hjemmebane.
  • Martin Elvestad fra start.
  • Kantspillere som går til linja, slår inn og treffer medspiller som får avsluttet i boksen minst 5 ganger på en kamp.
  • At vi på vår egen hjemmebane slår lag som er mye dårlgiere enn oss, og som spiller 10-0-0 system med full innsats.
  • Raske kontringer (en touch fotball).
  • Satsing på de unge gutta (enda mer!!).
  • Opprykk, opprykk og opprykk.
  • Borges forlenger kontrakten.
  • Rafn satt sitt første(, og andre!)
  • Borges prikka endelig et frispark, og jammen var det vakkert!
  • Gamboa har signert for 4 år.
  • At Borges finner seg dame i Fredrisktad.
  • Høili og Brynhildsen kommer på kamp hånd i hånd.
  • 12500 på stadion i siste hjemmekamp mot Tromsdalen når FFK sikrer opprykket.
  • FFK får en bedre økonomi mht til stadionkostnadene.
  • Høili, Brynhildsen, Håkon Sæther går på fylla sammen og blir enige om å satse nok kroner til å forsterke laget med tanke på TL spill!! 
  • Corner i mål!
Bonus:
  • God helse til oss alle
  • Buffon får seg dame fra Hvaler, og velger å signere dugnadskontrakt med FFK. (Ny type kontrakt hvor spilleren ikke tar betalt)
  • Ivar Kamprad bestemmer seg for å donere bort hele sin formue til FFK, Og IKEA's seneste bokreol skal hete Raio.
  • Metallica, Depeche mode, Jarre og Pink Floyd holder gratiskonsert på stadion. Inntektene går uavkortet til junioravdelingen..
  • Varmere pølser. (Var jo tross alt pølsefest!)

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340