Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 20 sep 10, 14:37
Endret: 20 sep 10, 14:38
Endret av: Ebenfalk2
Debatten om ny trener i FFK handler mer om Tom Freddy Aune er rett man for å utvikle laget og spillerne videre. Debatten rundt manglene resultat er en helt annen og burde ikke blandes inn der. Jeg tror Tom Freddy Aune gjør en så god jobb som han kan, og om det er godt nok for klubbstyret er opp til de. For min del kunne jeg ønske en tydligere plan på hvordan FFK tenker seg å utvikle seg for fremtiden. Å si man skal satse på ungdomen blir litt for vagt i mine ører. Fremtidsvisjoner og planer for videre satsing, hvor skal man investere pengene klubben tjener. Hvordan ser FFK ut om 2-4-10 år frem i tid. FFK mangler en plan vi som supportere kan forholde oss til, istede for bare å gå på kamp og støtte laget vil jeg også vite hvordan klubben satser og vil utvikle seg slik at jeg kan se suksessen andre steder en på banen. Jeg vil vite at klubben har struktur i alle ledd i organisasjonen og at man har dyktige folk som kan kontrolere at klubben utvikler seg i rett retning. Visst ikke dette er på plass innen ett evt opprykk er klart tror jeg FFK vil slite med akuratt de samme problemene som har rejert FFK de siste 20 åra.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340