Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 20 sep 10, 09:19

Vi kan da vel ikke basere oss på å rykke opp med flax heller da. Satse på at andre lag taper. Minner meg om en viss landslagstrener som gjorde i 2000 var det vel, var kun opptatt av den andre kampen og ikke sitt eget lag. Det andre laget scoret 2 på overtid og dermed sendte Norge ut av EM, så den taktikken der er prøvd før uten hell. Etter har paddene gikk på en smell i går har FFK fremdeles opprykket i egene hender (føtter),  men hvor lenge ? Alt som trengs er et FFK-tap til + en paddeseier så er vi plutselig prisgitt at paddene taper når vi skal møte Lyn hjemme.Desuten vil du ikke ha folk på de to siste hjemmekampene ? Med slikt spill og resultater tør jeg ikke håpe på 1500 en gang. OG til slutt vil jeg si at du tar feil, vi rykker ikke opp hvis Aune sitter ut sesongen. Desverre ser det ut til at ledelsen gjør som i fjor, sover til det er for sent...

---------------------------

Jeg krever Aunes hode på et fat...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340