Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 19 sep 10, 18:37

jeg tror jeg drømmer, og dette må være det ultimate mareritt! Nok en gang, for gud vet hvilken gang blir vi supporterne servert; null samhandling, planløst,teknisk og takstisk elendig spill fra FFK. Null "fighting spirit", ingen stolthet eller tilsynelatende ære, ingen spilleglede, null lederskap på banen eller fra trenerbenken, men viktigst av alt fullstendig fravær av innsats.

Jeg er rett og slett sjokkert over hvordan de opptrer etter at de har fått en drømmeåpning mot ett bunnlag, for det er faktisk det Alta er og har vært hele sessongen. Man opptrer som komplette tapere, slår av på tempoet og tror at man skal nærmest spasere seg til seier. Det vitner om spillere med oppblåst og feilaktig syn på sitt eget talent. Det er her en god, myndig og voksen trener hadde fortalt spillerne om hvor skapet skal stå!

Når det gjelder byttene som ble gjort og som flere her på forumet har omtalt så finner jeg rett og slett ikke ord for å beskrive hva jeg syns om de, det komplette amatørskap! Har virkelig ikke Aune noen andre taktiske grep enn å flytte Piroja opp som spiss hver gang vi kommer under så hjelpe oss gud!Det kan bli slitsomt for Piroja hvis vi skulle rykke opp.

Rykke opp, ja jeg har ikke gitt opp helt, men desverre så har jeg mistet fullstendig trua på at Aune er den mannen som kan føre oss opp. Det er 6 kamper igjen og altså 18 poeng å kjempe om. FFK har fremdeles saken i egne hender, men da kreves det at Aune blir fjernet, ummidelbart!, da har jeg fått sagt det, så for heller de som ikke liker det jeg skrev, lynsje meg verbalt!

---------------------------

alexx


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f