Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 17 sep 10, 20:32

Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av Anne

 

 Enig med deg et stykke Anne men tror nok Roger fyller plassen i høst. Fin måte å få ny trener på og kanskje finne en keeper som også holder mål. En god keeper gir oss 8-11 poeng ekstra mens en keeper som sprer usikkerhet i den bakre firer koster oss nok det samme.

 Sikkert enig om noe, og uenig om noe slik skal det vere, heller ikke uenig om det med keepere. 

Men en påstand da du mener keeperen vår var meget god i bodø. Ja da har jeg også en påstand også Keepere har du ikke greie på, så det tror jeg du skal la ligge :-)

jeg tror heller ikke at Roger er den forsterkningen mange mener, men kan jo ta feil. For laget sin del håper jeg det,

Der vi er mest enige er vel at laget ikke er samspilt nok, dette til tross for at spiller for spiller er de gode nok til å rykke opp, men samhandlingen mangler så derfor tviler vi. Vi er ogsåg enig om hvem som er ansvarlig.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340