Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 16 sep 10, 13:18

Blir det organisert tur til Alta? Sist vi var der i 2.div ble alle FFK tilreisende invitert på koldtbord etter kampen. Vi hadde det flott med god mat og hyggelig hotellopphold. Spilte kort på kvelden og kosa oss med spillerne. Det var den gang jeg så Søderstjerna stokka kortleken under armen!!Jeg kjører ihvertfall opp de 110 mila t/r hvis det kommer flere. Plankehaugen auksjonerte bort en drakt som jeg vant og alt var bare velstand. Håper på tur fra Fredrikstad.

Så til laget; Vi bytter ikke keeper, skal Raijo inn bør Vidar ut, vi savner venstre back (Thomassen er ute av form). Oppgave for vår trener, Roger dominerer med sin rolle på midtbanen, Borges er ok , men tviler litt på taktikken til Aune når det gjelder mannen fra Sagaøya, Valencia tok litt tak i 2.omgang igår og bør beholdes , men det bør også gies spilletid til våre unge mørkhudede spillere. Debare varmer opp ( forøvrig meget slett oppvarming igår ).

 

Så får vi bare ønske guttæne lykke til og at økonomien bedrer seg slik at vi får et lag som virkelig representerer byen vår da målet er nådd.Wink


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340