Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 14 sep 10, 16:54
Endret: 14 sep 10, 16:54
Endret av: Lemmy

Det var på ingen måte noe forsøk på å belære verken deg eller andre, Willy René, men noen avsnitt om hvordan jeg ser på prestasjoner.

Folk må gjerne få skrike "jævla idiot", "hva faen er det du driver med?", "du suger" eller i god Drillo-ånd stønne unisont når ballen spilles bakover. Disse folkene må ha et særdeles trist liv, men har de betalt 200 kroner så skal de jaggu få lov til det også.

Spørsmålet er om det er lurt? Det er lov som forelder å gi barna sine brus til middag hver dag, men er det lurt?

Enkelte her snakker om ekstern støtte. Det er en umulighet, jeg blir særdeles overrasket om det skjer. Klubben har sagt fra seg alle treningstider i Østfoldhallen fremover, hvilket vil si at FFK ikke har noe sted å trene inne i vinter. Dette er selvfølgelig på grunn av dårlig økonomi.

Det sier litt om hvor mye klubben sliter. Dermed virker det ikke akkurat aktuelt å få flere folk på lønningslista.

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340