Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 14 sep 10, 16:22

Opprinnelig postet av Willy René

Fredrikstadpublikummet er faglig sterkt, kravstort og veldig engasjert. Jeg har ingen tro på at vi skulle være noe verre hjemmepublikum enn andre lags publikum, det er en myte jeg ikke tror på.

For ordens skyld; Jeg er ikke av de som krever Aunes umiddelbare avgang, jeg bare forstår godt at hans rolle blir sett på med kritisk blikk.

Fredikstadpublikummet er nok stort sett faglig sterkt og det er kravstort. Men jeg har mer enn en gang opplevd at jeg har hatt opplevelsen av å bli plassert altfor nær losjen i muppetshow.

Bare galle!  Om vi spiller bra - såer det ikke bra nok - vinner vi så det bare de elendige spillerne sin skyld at vi ikke vinner enda mer.

Jeg skjønner spillerne om de får høye skuldre
 
På forumet og blant publikum er det ropt etter yngre spillere - ffk må utvikle egne spillere osv. Det losjen i muppetshow gjør er bare å bryte ned - det hjelper ikke å skrike etter yngre spillere for i neste omgang å bue dem ut av banen.

Fredriktadpublikummet er, slik det har fått lov til utvikle seg, ikke de supporterne de burde være - i steden er det alt for mange som prøver å styrke sitt eget ego ved å rakke ned på andre.

Det er klart at støtteapparatet kan jobbe med dette, men det er først og fremst hver enkelt av oss som må ta tak.- Har frykten begynt å sette seg hos spillerne - kan det hende at noen av losjegjengen bør holde seg hjemme skal vi vinne kamper igjen.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340