Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 14 sep 10, 08:39

Slapp av gutter og jente(r?)! Jeg har denne sesongen hatt et klenodium. Jeg knabba det fra en full og jublende sarping under kvalikkampen dems, hjemme mot KIL i fjor. Det er mulig at jeg ikke var edru selv, men etter nedrykket så hadde vi alle noen branner å slukke! Klenodiet var et plekter som visstnok bringte lykke for sarpingen. Greit nok, tenkte jeg, og bestemte meg for at han ikke trengte det noe mer. Jammen så slo ikke effekten til med en gang, neste kamp så gikk de på en smell og KIL rykka opp istedet.

Etter dette har jeg hatt det i nærheten så og si hver FFK kamp, bortsett fra i sommerferien hvor det havnet i bunnen av en sekk og var borte en stund. Og etter en tung sesongstart så begynte det merkelig nok å gå bra igjen! Men for en tid tilbake, si rett før Mossekampen (sånn ca. iallefall, litt slingring på datoer må være lov), så fant jeg det igjen og ting begynte på ny og gå dritt.

I går fikk jeg øye på det jævla plekteret og jeg bestemte meg fort for at det hadde skylda for alle FFKs dårlige resultater i det siste. Bringte lykke gjorde det iallefall ikke! Fant frem lighteren, gikk ut i bakgården og brant opp/smeltet f...skapen, slik at det dryppa svart gugge ned mellom steinene. Sparka grus over og kjente energien strømme ut, som om det var en magisk lampe jeg brant opp (vel.. egentlig ikke)

Nå som plekteret er ute av verden, så er det ingen hindringer igjen. Veien mot opprykket er klar og jeg skal være den første til å spå storseier mot Glimt i morra. Bryne klarte 0-5, og vi slo Bryne 3-0. To sifra er iallefall ikke for mye å forlange. Glimt får muligens et trøstemål, for å være gode samaritanere eller noe. Men FFK scorer mange fler. Thorvaldsson x4, Borges x2, Rafn, Odi, Gamboa og Thomassen tegner seg iallefall på scoringslista.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340