Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 13 sep 10, 20:44

Syntes Jan er helt i sin rett her.

Er det noen her som i det hele tatt har reflektert på hvorfor det blir spilt dårligere hjemme en borte.

Da tenker jeg på andre forhold som kan spille inn en treneren. Jeg har snakket med noen av spillerene, og de spiller med meget høye skuldre.

Uansett hvordan de spiller eller hva de gjør kommer mishagsytringene fra tribunen. Dere kan godt si de skal vere proffe og takle det, men tenk dere i deres egen jobb, hver gang dere gjorde noe kom mishagsytringene.

Husk det er mennsker som spiller, og de er født som oss andre med både ører og følelser. Kan det publikumme som kaller seg suportere på stadion ha noen innvirkning ??

 Enkelte av spillerene blir forgudet uansett hvordan de spiller og uansett hva slags feil de gjør. Mens andre igjenn, les Lasse og Vidar, blir uthengt enten de har gjort feilen eller andre har gjort den, og ja de får høre det fra tribunen, media over alt.

Min påstand er at de som kaller seg suportere her ikke er i nærheten av å vere det en gang.

Du støtter laget, og enkeltspillere uansett, det er den enste måten vi kan få de til og heve seg og bli bedre.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340