Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 13 sep 10, 20:46

Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av solano2

Du burde vel være seriøs nok til å holde deg unna en slik diskusjon...

 

Jeg spør et enkelt spørsmål på 2 påstander som går på min integritet. Hva er useriøst med det ?

Det er ikke vanskelig å forstå at Rafn Sr. reagerer på slik usaklighet, men om han bør involvere seg eller ikke i en slik debatt skal jeg ikke ta stilling til.

Når det gjelder den situasjon FFK er i nå så har fb-no en reportasje hvor de spør 8 eksperter om dette, og ang. trenersituasjonen så virker det som om det er en liten, vag kritikk i Enerlys svar, man kan nesten lese det "mellom linjene" som man sier.

8 kamper igjen og hurlumhei med hestehandel og ny trener? Hmmmmmm...., ikke vet jeg, men det lukter i alle fall ikke tippeliga slik FFK fremstår om dagen, det lukter knapt kvalik, det er 5 poeng ned til Strømmen på 6. plass så her kan man ikke ta noe for gitt.

På den annen side så ligger jo FFK på direkte opprykk og har allt i sine egne hender (føtter) så vi får se hva de 3 strake bortekampene som følger nå gir av poeng, det er håp så lenge liket fiser sier man jo, det kan jo fortsatt snu selv om det føles mørkt nå.

Og går allt til H...... og Sarp rykker opp og vi forblir i skyggenes dal så får vi heller ta kølapp hos psykologen.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340