Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 06 sep 10, 14:12

Om ikke mot Nybergsund så når Borges er tilbake ser jeg for meg dette laget i innspurten:

                             Staw

Gamboa - Martinsen - Piiroja - Thomassen

     Valencia - Risholt - Borges - Askar

            Thorvaldsson - Tegstrøm

 

Staw: Kan få et par kamper til å bevise at han er den keeperen som bør satses på. Ellers Masalin (og hvorfor ikke?)

Gamboa: Offensiv styrke og forhåpentligvis defensiv trygghet

Martinsen: Fordi han ikke holder mål som venstre back, men etter mening passer bedre i midtforsvaret til å rydde opp etter Piroja... (Den mest usikre plassen i elveren. Vi trenger en Gerbrand/Trondssen type til å rydde etter Raio)

Piiroja: Selvskreven, men må slutte å halse i angrep på slutten av kamper. Viktig med defensive trygghet selv om vi jakter mål.

Thomassen: Etter min mening absolutt best på venstre back. Utrolig god tidligere sesonger på overlapp og veldig god innleggsfot. Ikke kreativ nok som midtbanespiller

Valencia: Absolutt best på høyre kant med en glittrende innleggsfot og bra frispark.

Risholt: Endelig tilbake og vi får en terrier på midtbanen som rydder vei for.....

Borges: Kan vi endelig få brukt mannen i en rolle han kan spille i. Misbrukes i spiss-rollen og de målene han har scoret fra spissplass hadde han scoret uansett.... - flere mål kommer fra midtbaneplassen - garantert!!

Thorvaldsson: Krysser alle fingre og håper han lykkes i FFK (egentlig ingen reel utfordrer til spissplassen pr dags dato)

Tegstrøm: Kommer med i mangel av andre med kompetanse til å ta i mot og holde på ballen. Forhåpentligvis en stor tilrettelegger i de resterende kampene på vei tilbake til tippeligaen.

Benken får Aune ta ut :-)

Alle andre håpefulle bør få spilletid i enkelte kamper, men realistisk sett holder ingen av ungutta et anstendig nok nivå til å være i startelveren. Nr 6 får jobb som matris på juniorlaget.

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f