Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 05 sep 10, 21:53
Til tross for alle de svakheter både Aune og mannskapet hans tydelgvis lider av, så er situasjonen nå langt ut i sesongen at FFK ligger på opprykksplass. Selv om treneren ikke lager så mye leven fra sidelinjen under kamp så får han åpenbart laget til å fungere godt. Og nå er laget bedre komlettert med solide spillere på høyreback og defensiv midtbane, som har vært svake punkter i laget i lang tid. Vi nærmer oss oppløpssiden og FFK ligger an til å klare årets viktigste mål. Det er vel ikke normalt i en slik situasjon at klubber diskuterer trenerbytte? Mitt personlige inntrykk av Aune er at han ikke er helt emne for å bli den store mediaprofilen på trenersiden, en egenskap som muligens(?) er viktig i Tippeligaen. Derimot tror jeg Aune er god på å skape en en atmosfære i laget hvor spillerne kan trives, og prestere. Hva gjelder de fotballfaglige innsikter så viser tabellen tydelig at Aune i alle fall er på nivå til å takle adeccoligaen.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340