Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 sep 10, 00:57

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Tror faktisk ikke jeg har hørt det fra noen andre enn deg Keiko. Og vet du hva? Det var ikke Supras som lagde den sangen, og heller ikke "Ryggen rak" som du liker så godt. Jeg lagde begge to. Husker du når den sangen du nå liker ble innført? Var ikke mange som var med på den heller før vi etter to-tre papirutdelinger, og en skikkelig daff førsteomgang mot Odd borte i cupen trøkka til skikkelig. Og da slo den helt plutselig gjennom som bare dét. Hadde vi fått delt ut skikkelig med tekst, og hatt en "trøkkperiode" er jeg sikker på at denne nye sangen hadde slått like mye an som "Kom igjen...". Det er bare når folk ikke gidder og er negative til alt nytt at det stopper opp. Og i forhold til sølvsesongen når "Ryggen rak" ble innført, er det utrolig mye mer kvelende negativitet både på tribuna og rundt FFK. Og du Keiko burde se deg litt i speilet når det kommer til det. Klaging hjelper ikke en dritt, og det tror jeg du vet...

Første gangen jeg husker at Ryggen rak ble sunget, var på bortekampen mot Kamma i 08. Strevde da med å få tak i melodien, så jeg var helt stille da den gikk. Husker at Rune Haugen var sint som en veps og dytta til meg flere ganger helt til vaktene på Briskeby kom.

Og supreme NTM, har jeg din fulle opperksomhet ang det jeg skriver under ? Takk.

Jeg syns Steve Wonder sangen i utganspunktet er bra. Problemet er at sangteknisk går den for lavt i tonefallet. Tempomessig har den også som regel gått litt for fort, og når siste linja går helt ned i kjelleren tonemessig blir det dårlig trøkk fordi volumet blir for lavt, også at folk klarer rett og slett ikke å synge så lavt. Vi er jo tross alt ikke noe kor...

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340