Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 02 sep 10, 00:13
Endret: 02 sep 10, 00:17
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av keiko99

ja jeg har hele tiden sagt: drit i nye sanger og kjør dem gamle og kjør dem som kalles glad sanger...

bare se ett eks: den sangen som jeg kaller ryggen rak der er mange folk med på,,,

den sangen jeg kaller: for så rødt hvit osv osv  er mange folk med på,,,

den nye sangen deres suger så jævlig (sorry) den skaper heller ingen liv og røre

jeg bør vel kanskje stoppe der, men det er nok av moro sanger som skaper liv...

så bør vi hjelpe flisehaugen også.. jeg ser flere av supras holder helt kjeft når vi skal svare flisehaugen.. litt sjerpings der altså...

Tror faktisk ikke jeg har hørt det fra noen andre enn deg Keiko. Og vet du hva? Det var ikke Supras som lagde den sangen, og heller ikke "Ryggen rak" som du liker så godt. Jeg lagde begge to. Husker du når den sangen du nå liker ble innført? Var ikke mange som var med på den heller før vi etter to-tre papirutdelinger, og en skikkelig daff førsteomgang mot Odd borte i cupen trøkka til skikkelig. Og da slo den helt plutselig gjennom som bare dét. Hadde vi fått delt ut skikkelig med tekst, og hatt en "trøkkperiode" er jeg sikker på at denne nye sangen hadde slått like mye an som "Kom igjen...". Det er bare når folk ikke gidder og er negative til alt nytt at det stopper opp. Og i forhold til sølvsesongen når "Ryggen rak" ble innført, er det utrolig mye mer kvelende negativitet både på tribuna og rundt FFK. Og du Keiko burde se deg litt i speilet når det kommer til det. Klaging hjelper ikke en dritt, og det tror jeg du vet...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340