Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 31 aug 10, 21:44
Endret: 31 aug 10, 21:51
Endret av: Knuty

Registrerer at nettsidene får problemer i perioder med svært stor aktivitet (nye signeringer, FFK blir rundspilt av bunnlag i adecco etc).

Hvordan står det egentlig til med finansieringen av denne siden? Er klar over at Øystein (Holt) nok bruker betydelige beløp av egen lomme for å finansiere hostingen av nettsidene. Blir et dårligere enn ønsket alternativt valgt når det gjelder hosting, pga økonomiske hensyn?

I så fall vil jeg tro flere her ville bidratt med noen kroner. Jeg har selv gjort det før, og er villig til å gjøre det igjen ved behov.  Dette er definitivt den beste FFK-relaterte nettsiden vi har, og det vil vi vel nødig miste?

Hvor mye koster det egentlig å drifte denne siden, og hvor mye får dere inn gjennom donasjoner? Hadde vært interessant å høre litt om dette.. Er det behov for en aldri så liten "Jeg er med"-aksjon for å sikre fremtidig drift av FFKsupporter.net ?

(Er forøvrig klar over at kontonummer ligger tilgjengelig allerede, for de som ønsker det.)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f