Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 30 aug 10, 09:45

Siste fem kamper for de fremste fem lagene:

Sogndal: 7 poeng
FFK: 5 poeng
Ranheim: 9 poeng
Særp: 10 poeng
Glimt: 8 poeng

Ingenting av dette tyder vel på at noen av topplagene vil stikke fra resten og herje sesongen ut.

Neste runde, nå på søndag:

Follo-Sogndal. Vel, om Follo er så effektive som i går skal saftkokerne få slite. De slet lenge nok med å trenge gjennom Moss.

Nybergsund - Alta: Bør være hjemmeseier. Blir nok en betent affære med tanke på alt oppstyret rundt den første kampen mellom lagene.

Særp - Bryne: Well, med tanke på at Bryne har tatt kun ett poeng på de siste seks kampene, har jeg ikke særlig tro på at de kan stikke kjepper i hjulene for smurfene.

Strømmen - Ranheim: Blir nok en jevn affære, Strømmen trenger poengene like mye som Ranheim og har tre strake seire.

Moss - Løv-Ham: En åpen affære, løvene framstår som et formlag for tiden, Moss på sin side kom ned på jorda etter noen gode kamper.

TUIL - Ulf: Viktig kamp i nedrykksstriden, jeg holder en knapp på heimelaget.

Glimt - FFK er som alle vet utsatt. Den tar vi vel i kamptråden, men jeg kommer med et tips her. 1-1 og begge lag er misfornøyde med det.


---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340